Fy satans jävla fans ja...

Hela dagen har gått och jag har varit otroligt anti allt. Har smågnabbat med varje människa runt om mig känns det som.

Innan bodypumpen mår jag verkligen psykiskt dåligt och under tiden så gör det ju fysiskt ont, men efter... vilken befrielse! Nu är ångesten borta och endorfinerna frigörs ju under tiden man tränar så när jag kämpat mig genom den sista låten så vill jag oftast nästan gråta av lycka. Sicken tönt jag är. Men jag gör verkligen det här för att jag måste!

Idag körde jag med tyngre vikter. Sedan stannade jag och Kajsa lite längre på Träna för att duscha och basta också, bästa vi gjort på länge måste jag säga!





Hähä hade nästan tänkt smälla i mig lite mackor såhär nu efter stenhård träning och allt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0