Foki som julvärd 2010?

Sitter här som varje morgon och ser på vakna med the voice. Helt underbart. Kan dock inte smälta den här "nya" trion: Josefine, Paul och Jacob. Josefine stör jag mig bara på... som idag när hon pratar om vem som ska vara den nya julvärden för i år (gästen i programmet är Andreas Weise så deklart dom kom in på någonting som handlar om hans pappa..), så säger hon "men borde vi inte ha Foki? den där lilla bloggaren från Umeå, hon är typ 13 år."

Nä lägg ner... Det är sånna där kommentarer som gör att jag bara vill dra till skolan alldeles för tidigt. (Ja, för att byta kanal går ju inte, orka tv-shop ^^).

Nej, men nu borde jag ta en ytterst mysig promenad mot terminens första prov. I matte. Matte b... Jag kommer dö. Hej!

Lilla foki....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0