Det händer grejer

Mycket har hänt på kort tid. Jag har blivit svensk medborgare, jag har blivit adopterad. Jag har tagit körkort och ja... nu har jag även fått ett till namn. Billy, som numera kan kallas för min pappa heter ju Holmberg i efternamn så hör och häpna, nu heter även jag det! Emilie Jacqueline Cabrer Holmberg... Salig blandning mitt namn... Först två franska namn sen ett spanskt och sen ett svenskt mitt i alltihopa.

Nu måste jag få ett nytt körkort eftersom att det ska stämma överrens med det jag heter och så måste man betala ännu ett kort som ska tillverkas... inte lätt.

Fick ett brev där det stod såhär adresserat... kändes lite lustigt men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0