Bästaste finaste Kajsa

Det är väl på tiden att hon får sig ett eget inlägg. Igår var jag fyllechaffis, så henne fick man skjutsa en omgång. Hon berättade helhjärtat om allt de hade gjort på kvällen och alla nya saker hon lärt sig. Hon sjöng högt med i alla låtar och bytte låtar hejvilt för att få sjunga till något nytt.

Idag kom hon förbi till mitt jobb för att göra sig iordning till dansen, men hon hade glömt skorna så det sket sig. Det blev alltså bara en kort visit för att få prata lite. Det roliga var att grejerna hon berättade kanske 20 gånger om i bilen igår, försökte hon berätta även idag. Så jag stod där som värsta oraklet och visste allt. Det hela slutade med att hon satt på golvet och bara skrek lite över att hon avslöjat allting igår så hon inte kunde berätta något idag. Sötaste Kajsa.

"You're my best friend and you always take care of me"







Kommentarer
Postat av: Kajsa

dutty dutty dutty love :D fan va smickrande, ett helt inlägg tillägnat mig! men alltså... det är int lätt när det är svårt ska du veta!

2010-10-17 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0