101009

Hej mina fina!

Gårdagen blev väldigt mysig. Jag kom hem från skolan, började se på paradise hotel. Sedan städade jag. Sen kom gästerna. Vi såg på ca 2 filmer (en såg vi klar, en sög så vi stängde av, sista så blev vi så jävla trötta så vi stängde av den med..). Runt 2-tiden var jag i säng igen, skönt.

Nu har jag fått sova av mig ordentligt, hur härligt som helst. Tänker se på lite paradise hotel tills någon har kommit hem med lite frukost (jag vaknade upp av att jag var alldeles ensam?). Senare idag ska jag iväg och jobba lite och sen när jag kommer hem ska jag nog plugga jävel ;) Kul helg. Lär sluta med paradise hotel ändå, tyvärr.

Väldigt relevant bild, från i våras. Malin, jag & vår goda vän Soran Ismail ;)


Kommentarer
Postat av: mallanballan.

typ våran BFF!!

2010-10-09 @ 13:30:20
Postat av: Fanny

Soran är awesome!

2010-10-09 @ 15:29:24
URL: http://fannyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0