Ica insident

Så jag har precis tagit mina tre varor vidare till kassorna där jag går till "endast kort"-kassan. Vet ni varför? Jo, för det värsta jag vet är äldre människor som ska stå och kolla fram och tillbaka, gräva lite och sedan vela i en kvart "hmmm ska jag ta den här femtiolappen eller kanske tjugorna? eller.. hundringen ser ju sugen ut att dra ut en sväng" mot sin plånbok. Förstår ni vad jag menar?

Så jag går till en kassa där man inte ens ska behöva bry sig om papperslappar och små runda plattor. Vad händer? Jag har en tant framför mig som börjar med det jag beskrev ovan. Vad är oddsen? MAN FÅR JU INTE ENS BETALA MED KONTANTER DÄR.

Nej, jag orkar inte ens vara bitter. Haha, men lite störande var det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0