Here we go

Har tryckt i mig några våfflor och även fotat allt nu. Så nu kör vi!

Örhängen från Indiska



Tröja från Vila



Tunika från Flash



Tröja från Cubus



Underbaringar från Din sko



Tröja från Only



Sen köpte jag lite nödvändigheter till rid-garderoben som förmodligen är rätt ointressant.


Köpte lite andra smycken också, några krämer till både ansikte och kropp, ett par leggings samt ett till par skor (som syns lite i inlägget under). Orkar dock inte dra fram de grejerna för att fota nu!

Det var det i alla fall.
Har inte tillåtit mig själv att köpa såhär mycket på en och samma gång sen i mars... så nu känns det som att ett begär blivit mättat.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hade sagt att det hade vart rid-garderoben som hade vart intressant (;

2010-11-14 @ 21:14:35
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: Mia

SV: Haha, ja. Han kan konsten att charma, lilla Felix.

2010-11-14 @ 21:54:42
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, jag vill se ridklääderna ;) show us!

2010-11-14 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0