Helt okej

Natten har varit speciell... Min katt kom och la sig på min mage och typ rullade omkring. Så jag har inte sovit sen kl fyra imorse pga. den anledningen. Sen gick han och la sig bredvid mig istället och efter det ställde han sig vid mitt huvud, så jag trodde att han skulle hoppa upp på garderoberna... Men näe, han la sig ner. Halvt på mitt huvud och helt över min arm. Det var så gulligt så jag ville inte förstöra det. Han jamade ju inte i alla fall, vilket brukar vara ett problem.

Nu har jag fått färskt bröd till frukost, helt gudomligt gott. Kissarna hade ingen mat så dom fick påfyllning... Mobbaren Zlatan kom förbi en sväng också.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack så mycket! :)

2010-11-23 @ 09:39:17
URL: http://pernillahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0