Gråta i mammas famn...

Har nu läst runt och försökt förstå vad det betyder då man tappar sina tänder i en dröm. Tidigare har jag hört att man ska få pengar, men hur logiskt är det egentligen? Oj nu kliar det i min högra stortå så idag kommer jag få en gåva. Nä, men ni förstår vad jag menar?

Tydligen så kan det vara att man lämnar ett gammalt skede i livet och möter ett nytt. Reaktionen man fick i drömmen då man insåg att man tappat tänderna återspeglar hur väl man kommer tackla den nya situationen. Skitbra.. jag kommer sitta och gråta i mammas famn! Får hoppas att det bara var en töntig dröm och att jag inte möter något nytt skede i livet som krossar mig helt.

http://2.bp.blogspot.com/_8vdIKdA_BvM/SYC_NPs_dSI/AAAAAAAAAEo/s5CIVuxDMuE/s400/toothless-main_Full.jpg


Kommentarer
Postat av: LIVET PÅ TENERIFFA

hahaha konstiga drömmar Emelie!!!

själv så minns jag aldrig mina;/



svar:tack så mkt, kul att höra var lite osäker om jag skulle ha det elr byta ut d igen:)



Hoppas att allt är bra med diiig, du är jättefiiin på dina bilder och plus att du har fått jätte långt hår

^^älskar dina ögonbryn,ja ja du är bara helt enkelt för fiiin ha det bra:=)//Juliette

2010-11-22 @ 19:26:51
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0