GOOD MORNING SUNSHINES

Katta väckte mig klockan halv 9 imorse (var stendöd), så jag fick för mig att starta telefonen. Då fick jag sms. Hade lovat Kajsa att hon skulle få komma till mig när hennes sovkompanjon drog iväg till jobbet imorse (kl 7 hehe). Men hon fick tag på en annan kompis och när jag vaknade så kom hon till mig.

Vi smider minsann planer för vår praktik till sommaren, tänk om det här skulle bli av. Aja, nu har hon däckat här bredvid mig och jag ser på Americas Next Top Model.

God morgon på er! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för den fina kommentaren!

Din blogg är ursnygg den med! :)

2010-11-01 @ 13:08:10
URL: http://pappersprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0