EMA's

Har kollat på programmet tills nu. Tyckte väl inte riktigt alltid att dom som vann var de rätta vinnarna, men alla som ens är nominerade är väl å andra sidan värda att vinna.

Tanken som inte lämnar mitt huvud: Var Ke$ha full eller?! Slog igång TVn när hon höll ett tacktal... Visst att det är hennes image men, nja. Hon är bara trash i mina ögon! Förlåt om någon som läser det här typ avgudar henne, men det är min åsikt så inget hat mot mig tack :)



Nu hade jag tänkt sova lite, ni vet det är skola imorgon och trots min sovmorgon hade jag faktiskt tänkt stiga upp någorlunda tidigt. Oj, vad hände där? Läste ni verkligen rätt?! Ja, ni gjorde nog det :)

Sleep tight darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0