Äntligen

Nu har jag gjort bort alla måsten som denna dag bjudit på. Pluggat inför morgondagens spa-prov, jobbat, spelat in lite engelskt tal till vår lärare, peelat ansiktet och så vidare... Duktig Emilie. Vet ni vad? Nu ger jag mig. Jag har åstakommit alldeles för mycket på en och samma dag så det är dags för mig att låta den här dagen försvinna. Nu taggar jag en ny dag. Eller nä just det. Skola, prov, body pump... ÅH.

Josefines bilder från festen igår

allt började med lite sanning eller konsekvens



Jag började från ingenstans knäppa upp Fridas bh, vilket hon knappt märkte. Busigt där Emilie!



Soulmates



Frida blev lite galen?



Victoria, allas händer, Evelinas mage. Say no more.



Kajsa och jag...



No comments...


Frida skulle bli kroppsvisiterad






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0