101125

God morgon! Nu sitter jag här och käkar lite frukost. Tvshop på tv, så livet känns ju verkligen på topp. Tvättade mina penslar i panik igårnatt eftersom vi har kundpass på skolan idag och jag har en inbokad ansiktsbehandling + dagsmake. Nåja, nu måste jag väl börja bege mig.

Jag vet inte om ni vet det här, men det bästa jag vet är att få promenera med musik i öronen! Så jag ser faktiskt framemot att gå till skolan i den här elaka kylan som lurar utanför allas hus.

Lite bilder från kundpasset för två veckor sen.








Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bara bra med mig också. Är du stylist alltså? Då borde du bedöma min outfits ;)



Kram

2010-11-25 @ 09:07:29
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0