101123

Tack Emma för fikat! Låt inte bilden lura er, jag åt minst 10 kakor till... hahaha woops.




Mina färdiga örhängen



Kajsas färdiga grejer



Sen började jag med en ring...





Skitsnygg, jag vet. Hahaha.. eh.



Ja, efter 14-slaget var det inte ens lönt att försöka samla kraft och jobba ännu mer.









Gillar skolans dörrar, dom går ju knappt att låsa upp under lektionstid. Seinab fick smaka på det idag. Schyssta är vi också som öppnar. Absolut.



Sen fick Josefine och Kajsa tag på lite tejp och tyckte att det var en superbra idé att köra den några varv runt Malin. Ingela gillade inte det dock.





Sen ville inte Malin vara med och leka längre



Okej, vissa i klassen var faktiskt duktiga och jobbade stenhårt! Starkt jobbat!


Kommentarer
Postat av: Ida

fina bilder :D

2010-11-23 @ 18:32:00
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0