Vi kör på...

...med Something Old kategorin nu. Vi har lite besök här hemma nu eftersom det är Billys födelsedag, då passar det ju bra med ett inlägg jag kan knåpa ihop lite fort.



Det här mina vänner.. kallas minnen. Jag har varit i Frankrike minst 30 gånger pga. min franska släkt, inget fel med det. MEN, det här är den överlägset bästa Frankrike-resan någonsin. 2006, tillsammans med Caroline.

I videon är det en kille som bara går omkring och gör massa flummiga grejer mot alla som går förbi och även oss som satt på uteserveringen och åt middag. Snyggaste var ju när han bar fram en osynlig glasruta till mig och Carro. Han visade hur stor den var och hur otroligt viktigt det var att vi skulle hålla fast den med båda händerna. Han tar fram sin vattenspruta, för nu skulle han ju putsa den. Jaha, tack för den. Där satt vi mitt i middagen dyngsura efter lite putsning av en icke existerande glasruta som vi skulle hålla i. Nåja, bara kul egentligen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0