Vi gräver i hårddisken

Flooorida, USA.

Det första man fick syn på... LOVE!



Bli inte tjock, det kostar pengar.







Baywatch! Pamela Andersson satt i den där saken. Hon var brunett just då, bara så ni vet.



Kan ju inte låta bli att älska min hårfärg?


Det var dåligt väder, och då var vi faktiskt iväg på Sea World. Där en av späckhuggarna nu har tagit livet av en av dom där... som simmar omkring med dom? Jag är emot att sånna här djur hålls i fångenskap, de bor i stora hav av en anledning.


Är bara så olyckligt kär i mina naglar. Fast snart möts vi igen!


Okej, så här var vi i Daytona och råkade pricka in bikers week. 250 000 bikers från hela världen (främst USA då) befann sig i den lilla staden.. Jag tror dom gillar bikers?











Det var en kille som hade en hamburgarmotorcykel? Tänk er att man gör en fet hambugare (inte en riktig såklart) med ett hål i mitten där föraren ska kunna sitta/stå i. Sen sätter man det på hjul och lägger till ett styre. Så fin var den :)




Råkade tatuera mig en aning. Visste ni att jultomten extraknäcker som tatuerare?


och eeeeen sista sak. Tyckte att fåglarna som sprang omkring på stränderna var så fruktansvärt söta med de där små turbobenen. Jag är störd.



Så nu har vi gått igenom det här också. USA... jag älskar det! Visst dom har lite knasiga lagar ibland (vissa delstater förbjuder folk att rida på kameler längs vägen, vissa förbjuder oralsex... som att dom har koll på vad alla håller på med? hähä)
Men ja... man kan inte låta bli att älska landet en aning.
Jag drar iväg dit nästa vår faktiskt... Då får vi hoppas på att dessa jävla tyskar inte stoppar mig på vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0