Veckans mål

Snart ska jag iväg så jag passar på att skriva det här nu. Som alla förstått så håller jag och Carro på med något vi kallar veckans mål. Förra veckan var det att vi skulle borsta tänderna minst tre gånger varje dag, jääättenoga. Eftersom jag alltid glömde att borsta typ mitt på dagen så fick jag köra två gånger på kvällen istället, det resulterade i att mitt tandkött i stort sätt dog efter tre dagar.

I alla fall, den här veckan har vi bestämt en ny grej. Nu är det dags att ge komplimanger till folk. Okänt folk. Så det är inte godkänt att gå fram till grannen eller mormor. Det kan vara någon på gymmet, någon på stan, kanske skolan. Det är alltid roligt att se hur personer lyser upp och blir glada för något så litet.

Nu ska jag i alla fall försöka få tag på Kajsa :)

Caroline och Emilie -06 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0