Vad använder jag?

Det ramlade in ett förslag om att jag skulle visa vilka produkter jag använder dagligen och sådär. Eftersom jag inte har något för mig så kan jag ju absolut dela med mig av det på en gång :)

Till basen:

Cover all mix från MUS. Applicerar med concealerpensel också den från MUS.



Foundation från i d bare minerals. Applicerar med kabuki från Sephora (världens bästa affär btw.)




Fixerar min foundation med ett pudret Mineral veil från id bare minerals. Applicerar med en puderborste från id!




Till ögonen:

Det bästa jag vet är MUS cake eyeliner, piffar upp vilken make som helst. Applicerar med eyelinerpensel från id bare minerals.




Till ögonbrynen använder jag bara Tri Brow Color från MUS. Applicerar med en sneställd pensel från MUS.




L'oreals double extension mascara är den bästa jag vet!




Till läpparna:

Till läpparna använder jag alltid lite olika saker. Alla luktar dessutom underbart. Det rosa på bilden är från H&M, det rödare från id bare minerals, sen har jag lite juicy tubes också!




Så nu vet ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0