Jävla stolpskott

Man ska inte svära, men nu är jag förbannad. Vilken jävel kommer på den briljanta idén att ha halldörren öppen ut till den fria världen? Vem av oss tre här hemma inser inte att katterna ska befinna sig inomhus? Jag stod och bytte om, skulle iväg och träna, då jag ser MINA katter springa omkring ute i buskarna.

Jag kutar ut halvt påklädd och Zlatan blir rädd och springer så fort han bara kan hem igen. Bonnie då? Tjejen med stake. Den orädda alfahonan? Den lilla kattflickan har verkligen visat vad det innebär att bry sig om någon/något. Jag har insett vilken sorts oro en mor kan känna. Den oron över ifall ens barn ens kommer hitta hem igen.

Jag bestämde mig efter en stunds letande att det var lika bra att gå och träna. Jag hade blivit galen om jag hade behövt springa efter henne utan framgång i en timme. Det var nog rätt beslut. Träningen fick mig att må betydligt bättre, dessutom hade jag en liten Bonnie som väntade utanför porten när jag kom hem också. Jag vet att min Bonnie är av det smartare laget, men med tanke på e4an alldeles utanför och älven här nedanför så drev min hjärna mig till vansinne.

Nu ska jag pussa några extra gånger på min kissebebis och duscha. Sen blir det att bänka sig framför TVn. Det är några desperata hemmafruar som vill säga mig något.











Kommentarer
Postat av: bubic

jag vet den där oroskänslan man får.

tur att hon kom tillbaka in igen då! :)

Måste bara säga att du har de sötaste kissarna jag sett!

2010-05-12 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0