Jag blickar tillbaka

Tänkte att vi skulle kunna gå in på ytterligare en resa jag gjort i mitt liv. Seychellerna -08


Någon som vill ha ett träd växande genom huset?





mata fisk







Under en frukost kom den här skönheten och ville ha min frukost, den var så charmig så varför inte?!






Ett bröllop skulle äga rum på Bond-beachen. En James Bond film har spelats in på Seychellerna. Är inte särskillt intresserad av de filmerna, så jag har ingen koll på vilken! :)



Jag gillar hanens stil





Tack vare Billy hamnade vi i en svit på 150 kvadrat, större än vår lägenhet.. Hittar bara två bilder, men fint var det.




utsikt


at night





Jag skulle kunna sitta och lägga in bilder på det här stället heeela dagen. Det är förmodligen det finaste stället jag någonsin besökt. Det var lite som en dröm som blev sann.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka mamma och Billy för min uppväxt. Lite synd att det snart är dags att flyga ut ur boet, men nog ska det bli minst lika kul att leva ett annat liv också. Bara det att ribban sitter lite väl högt nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0