goodiebag - 3





Det är väl Zlatan i ett nötskal att ställa sig på något man ställer/lägger på golvet. Det börjar med att han är nyfiken och bara måste kolla... sen står han liksom kvar där i en kvart? Aja. Tredje grejen ur goodiebagen var ett laxfärgat linne.
Jag minns när jag var liten och mamma sa typ "men den här tröjan var väl fin? laxfärgat är ju så snyggt" Enda anledningen till att jag sa nej på den frågan var för att hon sa att den var LAXfärgad. Jag har inte tyckt om lax typ.. nånsin. Men nu har jag väl fått lite vett i skallen och inser att lax egentligen inte har något med nånting att göra ;)

Nåja, det här linnet är väldigt långt så om jag får för mig att använda det så blir det nog som en klänning istället.

NU blir det att äta, håller ju på att dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0