Förlåt.

Haha hade lovat en liten Y-människa att jag skulle göra ett videoinlägg just precis nu. Men ibland funkar det inte helt enkelt :) Får försöka göra det senare idag.

Nu är det måndag morgon och det är dags för skola. Jag vill inte förstå att jag bara har sex dagar kvar utav mitt jävla "gå i skolan tre dagar i veckan". När jag gick samhälls var det typ min dröm att någon skulle få för sig att ge folket längre helg och mindre tid i skolan. Nu har jag kommit dit, med fyra dagars helg och tre dagar i skolan. Jag kan sitta och skratta åt folk som håller på med sitt "hehehe.. sovmorgon till tolv imorgon, fan så avundsjuk du är". Nej lille vän, bara nej!
Att vara så lite i skolan får mig dock att sakna den och dra dit när jag inte borde vara där. Fast det är väl givetvis bättre ifall det är så än att jag vill bort från stället hela tiden?

Okej svammel såhär på morgonen ska jag kanske inte bjuda på. Ni får ha en riktigt trevlig dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0