at home

Nu är jag hemkommen från stugan. Jag har äntligen fått duscha också. Under helgen har jag ju borstat på ett hus som jag senare ska måla, eftersom jag blev väldigt skitig av det så tänkte jag typ "men jag orkar inte duscha för jag kommer ändå skita ner mig själv imorgon igen". Det spelar ingen roll egentligen att man är skitig där borta eftersom det inte finns någon vidare civilisation i närheten ändå. Sen får väl ens familj bara leva med att man springer omkring som en liten lortgris, dom måste ju liksom älska mig ändå ;)

Så ja. Mer har jag inte att säga. Jag är rätt trött efter arbetet i helgen så det kanske blir en tidig kväll ikväll till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0