100514

Nu har vi gått in i värmen, tänt massor av ljus och en brasa som det smäller i. Dagens middag åt vi ute på altanen, där vi fick uppleva NÄSTAN alla jordens väder under en och samma måltid. Vi började fint med solljus, när vi senare började höra åska, efter det var det dags för regnet som sedan lugnade ner sig och blev sol igen. Sen kom ju myggen och då var det inte lika roligt längre.
Nu har vi gömt oss inomhus som jag skrev och vi fördriver tiden med att spela bowling på vårt wii. Jag leder rätt starkt eftersom jag gjort three strikes and two spares. Oh yes baby. Jag har inte missat en enda kägla ;)

Här ser vi min fina stuga. Min bara min!

Galet smickrande bild men... jag skulle bara bevisa att det faktiskt går att tippa baklänges på dom där stolarna om man verkligen försöker :)

Sen ser vi mitt projekt i sommar här. Den där stugan ska jag först borsta och sen måla på. Jag ska göra den sniiiigg!
Okej, nu orkar jag inte visa fler bilder eftersom det har tagit ca 20 min att få in bara dom ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0