100506

Nu har jag precis skrivit klart provet, inte dåligt att sitta och skriva om hur en tjej ska klä sig, sminka sig och ta hand om sig själv på två timmar. Och jag var ändå den andra som blev klar så resten sitter liksom kvar..

Förresten så hade jag tänkt lägga till en kategori i bloggen "something old", där jag visar minnen, gamla klipp, bilder och grejer. Saker från förr helt enkelt. Har alldeles för mycket på min dator som bara ligger och samlar damm (om det gick skulle det vara ett lager på typ 10 cm), så det är ju onödigt att det inte ska användas :)

Ah well.

Såhär ser jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: erika

kan du inte lägga upp provet här? hahahaha... seriöst. vill ha alla tips jag kan få

2010-05-06 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0