voilà

Just precis i detta nu, sitter jag här på mitt golv. Jag har varit på skolan och lekt lite med både min klass och stylist 2orna. Råkade vinna leken hela havet stormar trots att det var jag som var mest anti att vi skulle köra, blir så fruktansvärt stressad av den leken. Ni vet gå runt stolar till musik, när någon stänger av ska man sätta sig och någon blir utan stol?

Sen gjorde vi lite andra fula lekar också. Det var trevligt, lärarna hade bakat och vi satt och snackade sommarplaner.

Gick förbi treorna en sväng, som hade musik på hög volym och hoppade omkring med sina studentmössor. Jag längtar lite efter att ta studenten, eftersom hela livet är en fest just då. Samtidigt kan jag inte låta bli att vara lite glad att jag faktiskt har två år kvar med underbara människor och en helt fantastisk linje.

I alla fall, jag sitter på mitt golv av en anledning. Inte för att drömma mig bort eller så, utan för att jag helt klart måste städa. Min mamma är lite frustrerad över mitt rum. Det är jag med. Det ser aldrig städat ut trots att man kanske spenderar 10 timmar med att skrubba, röja, putsa och torka.... Helt sjukt. Jag borde väl återgå då, antar jag!




Kommentarer
Postat av: erika

va snyyyyyygg du e!

2010-06-09 @ 17:03:16
Postat av: Emilie

Men tack :)

2010-06-09 @ 17:49:03
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0