vårens inköp del 1

I skolan har vi en uppgift att köpa in nya trendiga plagg till vår garderob. Vi "fick" 4000 kr till detta... skit att det inte var på riktigt.
I vår gäller markerad midja, extrema urringningar, trosshorts, mönster & tryck, draperat, jumpsuits & playsuits och läder. Badkläder och smink ska vara inspirerat från 50-talet. Istället för söta ballerinaskor är det conversen som ska dammas av. Här är det jag skulle vilja komplettera min basgarderob med.

Leopardmönstrad klänning från H&M, 149 kr.

"Original trash whore" jeansshorts från Nelly.com, 699 kr.

 

Denim bolero från Nelly, 359 kr.

 

Wonder powder från Make Up Store, 395 kr.

 

 

88 paletten från L8 Nyberg, 299 kr.

 

Resten visar jag upp senare, 2099 kr kvar att disponera!

Kommentarer
Postat av: Josefine

min leopardklänning kom idag:]

2010-06-04 @ 22:11:12
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0