tjap

Nu har jag hunnit med två jobb medan jag varit borta från den här bloggen. Jag hade tänkt bli rik på väldigt kort tid.. själv då?

Nejmen, igår var det lite ostabilt väder och då kunde jag inte måla. Idag var det dock jättefint så jag har hunnit med att grundmåla det som skulle grundmålas. Eftersom jag lyckas vara väldigt uppbokad nu de närmaste veckorna så vet jag inte när jag kommer kunna måla nästa gång... vilket suger. Jag hade planerat att vara klar by now och jag har knappt börjat. Awesome.

Nu hade jag i alla fall tänkt hoppa in i duschen, jag har inte duschat håret på  6 dagar tror jag! Naaasty hahaaaa... Fast jag har ju duschat kroppen så bara halvnasty :)

puss

bild från nyår 07-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0