Ta bort det

När du har sminkat dig så har du förhoppningsvis insett att du ska ta bort sminket också. För att göra detta korrekt måste du ha en ordentlig ansiktsmjölk, ansiktsvatten och "ögonmake" remover. Målet är inte att du ska gnugga sönder ditt ansikte utan det ska gå som en dans liksom :)

Måste man tvätta ansiktet innan man går och lägger sig?

Ehm.. ja? nej okej, man måste inte! Men man borde... om man nu inte vill vakna upp med stram hy. Det gäller också om man haft solskyddsfaktor på huden.

Behöver man ansiktsvatten?

Ja, detta avlägsnar alla spår av smuts, olja och make up.

Jag vet inte varför, men jag verkar alltid ta kort när jag tvättar bort min make nu för tiden? :)
Gillar nog pandastilen. Eller?


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: tusen tack!!! :D

2010-06-12 @ 10:57:59
URL: http://ttail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0