student 2010

Jag längtar verkligen tills jag tar studenten, allting blir så mycket roligare när det verkligen är nåt speciellt som händer. Vill inte sluta i skolan, vill inte behöva ta tag i det "riktiga" livet.. men studenten får gärna komma nuuuu!

Idag var det alltså skolavslutning och vi kunde inte ha fått ett bättre väder. Jag ska skriva klart det här sedan lägga mig och preeeessa!

Innan vi fick komma in


Tillslut fick vi komma in, men jag och Kajsa ville sitta lite längre fram än vad läraren ville att vi skulle... så vi var busiga och satte oss någon rad framför klassen..


bruuunchajsuh och bleeeklutten. Hur snygga?!


Hur kan man vakna upp på morgonen och känna för randig tröja med randigt linne under tillsammans med randiga tights?


Sen var det dags för studenterna att storma hela lokalen. Dom sög på det dock.




Efter ett tag flög uppblåsta kondomer omkring i rummet också


Mia och Kajsa


Josefine


Jag vill också ha en sån :(


Carros hund.. vill ha den med :(


Sen försökte jag bara trycka mig ut ur folkmassan så jag kunde gå hem och äta.. vilket jag ska göra precis nu :) Ut och njut av solen nu gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0