stressen

Nu har jag nästan fått i mig en hel middag. Nästan. Jag kan inte äta särskilt mycket i vanliga fall, men just idag blev det jobbigt.

Grannen ringer på och säger att han sett två "jaguarer" här utanför på bron och undrar ifall mina katter är hemma. Jävla cp, nån har öppnat dörren i mammas rum. Zlatan borta, Bonnie kom tillbaka direkt. Stressmoment 1.

Mamma ska dra iväg till stugan, hon springer omkring och städar och lagar mat och allt går i 110, hon är dyngstressad för att hennes PAPPA ska komma hit. Ja, hon är väldigt stressad som person. Nu kan hon inte hitta plånboken och är därför stressad x1000, frustrerad och irriterad på samma gång. Stressjävlamoment 2.

Jag har målat naglarna, men eftersom det blev problem med katterna så förstördes det. Jag sitter och jämrar över när fan jag ska orka fixa det. Stressmoment 3(haha fyfan vilken nagelnörd jag är som faktiskt bryr mig?!).

Jag sitter där och oroar mig över Zlatan som vägrar komma tillbaka. Samtidigt som jag har en mamma som frågar mig 1000 frågor om jag har sett hennes plånbok, om jag vet var hon kan ha lagt den, om jag har någon aning om nånting osvosv. Samtidigt som jag är störd på mig själv för att jag inte kunde varit mer försiktig med naglarna. Jag har dessutom ont i magen pga. att vi tjejer nu ska behöva leva med det en gång i månaden. Så ja.. matlusten var som bortblåst där.

Sen att Kajsa är bortrest så hon inte kan tvinga med mig på någon body pump är förresten himla underbart. Sen tyckte jag att det var otroligt snyggt när Billy bläddrade igenom kanalerna på TVn och utbrister "men vafan.... där är ju JAG?"

Så livet rullar på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vacker gummsan

2010-06-15 @ 14:46:54
Postat av: misssse

du är vacker gummsan

2010-06-15 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0