so beautiful that it's painful

Kan inte stoppa tårarna när jag sitter och kollar igenom alla bilder och skriver det här. Nu ska han förmodligen försvinna från mig. Familjen står inte ut att han gnäller, vilket jag gör eftersom jag får honom att sluta? Han dras till mig, accepterar bara mig, han är min katt, min fina katt. Visste att det skulle komma en dag då jag och mina katter skulle skiljas åt, men att den skulle komma så fort för mitt hjärtegull... Det har jag svårt att ta.












Jag älskar den där saken på bilderna oändligt mycket. Går inte ens att beskriva. Nu tänkte jag lägga mig ner och dö, för jag orkar inte riktigt det här för tillfället.

Kommentarer
Postat av: iosäff

ååååååh, jag får själv ont i hjärtat:(

Men det löser sig ska du få se!

2010-06-16 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0