rubrik

Nu har tjejorna åkt hem och gud vad man kan komma in på olika ämnen när man gillar att diskutera och prata. Jag själv sitter gärna och lyssnar mycket, jag är en vääääldigt observant person helt enkelt. Men med vissa tar det ju aldrig stopp. Vi har suttit och diskuterat skolan, förintelsen, döden, jobb, hur olika språk låter och uppfattas, hur det känns att vara en katt, ens släkt, ... och allt annat som går att prata om. Typ.

Nu har jag myst ner mig i min fina sovplats som ni kan se HÄR. Hade inte planerat att sova än dock. Mina planer för imorgon är endast att umgås med Kajsa, men målet var att ses innan middagen. Jag lär vakna innan dess. Plus att hon lär vara vaken längre än mig och sova längre ändå så ;)

Jag säger godnatt nu dock. Sov så gott era små rumpnissar så hörs vi imorgon.

(den som sover gott efter att ha sett den här bilden är väl typ sjuk)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Otroligt heta brudar, alltså!

2010-06-18 @ 17:59:55
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0