Mjölk är bäst

Det var svårt att hålla i pengarna. Så längesen jag fick gå i olika butiker och sådär, så jag samlade tyvärr på mig massa grejer. FNISS.

Mina älsklingar från ardell.



Skuggan socialite från i.d. Har duttat på lite vatten på högra delen av "fläcken". Ni som använder er av i.d.'s skuggor kan trycka på lite vatten på skuggan så att den intensifieras. Ni ser ju hur mycket mer klargrönt det blir.



Läppglans från Rimmel...
haha jag har för många läppglans.



Sen var jag på jakt efter IsaDoras nagellack "baby blue", men givetvis så var det ju slut överallt (jävla umeå haha). Jag är liksom inlooove. Var påväg att köpa några andra lack, men hejdade mig. Jag har alldeles för många olika nagellack också.. Men det finns plats för vackra baby blue. COME TO MAMA.... (bild tagen av Linda)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0