Magiff

När jag var i Dubai tidigare iår fick jag syn på en tjej mitt i en galleria som sålde sånna här. Jag har inte varit på jakt efter den här prylen, men vet ju givetvis om hur otroligt bra dom är. Så när jag fick syn på henne var jag bara tvungen att köpa! Den polerar naglarna, tar bort ojämnheter och ger en otrolig glans. Sen var jag tvungen att göra nåt åt mina katastrof-nagelband! Fixades med lite olja :)



Före:


Efter:




Jag har gjort det här många gånger innan, så mina naglar är väl inte helt katastrof på förebilden. Nagelbanden är dock finare nu efter lite kärlek :)

Nu ska jag måla naglarna på nåt finurligt sätt. Ska bara komma fram till hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0