Lovely Room


Tavlan och kuddarna impulsköptes idag. Är helt kär i tavlan och funderar på att i framtiden ha en hel vägg tapetserad med detta utseende. New York är liksom väldigt fint att titta på.



Fick en fin ljuslykta också, sen lite lila blommor och en liten lila hund att ha på fönsterbrädan (nej inte seriöst). Jag älskar lila och min tavla. Så jag är grymt nöjd för tillfället. Halva rummet ser dock fortfarande ut som skit.. men det kommer nog alltid att se förjävligt ut ändå, så whatever!


Kommentarer
Postat av: LINN

åh tack så mycket!! :)

2010-06-09 @ 21:13:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: erika

min lillasyster har exakt den där tavlan som heltäckande vägg, aaaaaassnyggt!

2010-06-09 @ 21:57:59
Postat av: erika

...och jag ääääääääälskar kuddarna!!

2010-06-09 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0