hm

Hemma igen och 400 kr fattigare. Fattar inte vad mitt problem är. Har sparat som en galning de senaste månaderna och nu orkar jag inte ens försöka spara. Men i alla fall, det är iiinga problem.

Nu tänkte jag visa lite bilder från i helgen, när vi "firade" kajsas födelsedag :)

Carro


Kajsas tallrik



Min tallrik... hahah lite skillnad?


Körde kubb..


Vi gick in och fick historiens godaste efterrätt.


Sen gick vi ut och körde kubb igen. Jag misshandlade kungen! Så bra är jag..



Träffade på lite svarta får



Och nu ska jag visa vad jag har köpt också :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

tungan är alltid på samma plats! ;)

2010-06-30 @ 23:14:15
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0