Guess who's black

Nejmen. Nu är jag hemkommen från vår underbara stad. Hahaaaa eller? :) Jodå, fin är den.

Det gick hur bra som helst på körlektionen, människan jag kör med har tydligen varit tillsammans med min barndomsväns mamma dessutom? Small world? Dom bor ju i Övik, så det var faktiskt långsökt.

När jag var färdig på körskolan så kände jag för en liten runda på stan. Var påväg att köpa mååånga grejer. Men det slutade med att jag höll i pengarna en aning ändå.

Har en fet svart plånka redan (som jag fortfarande tänker använda), så en gullig liten rosa kan ju passa bra till min mindre väska.


MIN SÖTNOS. Kolla tassarna till höger. Han vill alltid vara med, jag döööör. han försvinner ikväll </3


Blev lite sugen på en playsuit, som var så fin. Men jag vet inte? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0