Get the kind of legs shorts want to wear

Nu har jag kommit hem från sista body jam passet den här sommaren... snyft. Dom kör ett uppehåll nu på två månader, vilket jag kan förstå eftersom det knappt är något folk där. Man märker även att jag och Kajsa i stort sätt har blivit EN person nu där borta på träna. Så fort jag kommer dit ensam "men var är din kompis?" jaaa... hur fan ska jag veta? :D nämen, lite fint kanske.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hålla tummarna på att Zlatan kommer hem igen. JA, han har rymt igen. Är det bara jag som är ansvarsfull nog och aldrig lyckas få dom att rymma? Jag ser efter dom och ser till att dom sköter sig, så fort jag kommer hem från någonting så är det någon som är borta eller som har kraschat nåt eller har gjort nåt annat konstigt. Vafan liksom?

Aja, han blir hungrig och trippar hemåt tids nog. Om ingen känner för att plocka upp en jävligt snygg minileopard utan halsband på vägen hem.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0