Fatima


Ingen kommer väl orka läsa det här, men sålänge jag är intresserad så :)

Så ja, jag har problem med en katt. Fick ett nummer till en tjej av mina katters uppfödare. Den här tjejen kan tydligen kommunicera med djur. Jag tror på sånt, och på medium som kan ta kontakt med andar t.ex. Samtalet började med att jag hade problem med en katt. Hon fick inte veta mer än så. Tjejen kunde då beskriva min problemkatt och såg även min andra katt och beskrev den (Bonnie har tydligen problem med höger bakben, se på fan). Zlatan däremot beskrev hon som en outsider, en som har varit utanför redan från början. Han försökte hänga med de andra kattungarna, men kom inte riktigt in i gruppen Tja.. det skulle ju kunna stämma eftersom han inte riktigt kan hantera nya djur och främlingar lika bra som Bonnie. Vi har en granne med en hund, den hunden och Zlatan mötte varandra en gång... Han tryckte sig mot mig och mot hunden blev han:


Nästan i alla fall.

Hon nämnde att han är kräsen när det kommer till mat, detta är väääldigt sant. Vilken katt tycker inte om grädde? glass? fisk? räkor? Bonnie bara vräker i sig medan Zlatan går därifrån eller ställer sig på sidan om och kollar på. Vi fick veta att han har känslig mage och kanske lider av vitaminbrist. Sen sa hon också att han sa till henne att han älskar kyckling. Jo iofs så har han ätit det de gånger han fått det. Men sa han verkligen det? Han lät rätt tyst. Nämen.

Han kissar rätt framför ögonen på oss och detta innebär ju att han verkligen försöker säga något. Så vi börjar med att lägga till en kattlåda här hemma eftersom han kan ha börjat med det här beteendet sen vi flyttade den andra lådan till stugan. Katter gillar att ha sin egen låda och det kan vara det han är störd över. Sen tar vi även tag i kosten, han ska få lite vitamintillskott. Funkar inte det, så är det veterinären som gäller. Antingen har han några skruvar lös uppe i huvudet och då går det inte att göra nånting åt, annars kan det handla om smärtor eller någonting någonstans.

Jag ber till gudarna att de här grejerna får honom att må bättre och sluta upp med dessa fasoner. Jag saknar min bebiss-zlatan.

Kommentarer
Postat av: misse

men lilla snuttis, jag hoppas verkligen det löser sig! lilla zlatan måste ju bli bra igen!

2010-06-02 @ 13:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0