At home

Nu kom jag just innanför dörren. Har varit på sjukhuset hela dagen. Där pratade dom mest om avtal vi ska fylla i, lite kläder vi ska få och olika sekretessgrejer.

Imorse när jag kom dit kände jag mig genast helt felplacerad. Det var liksom jag och massa andra ungdomar. Kände inte igen en själ.
Sen helt plötsligt när jag satt i min egen värld kommer Louise, som som börjar stylist 3an nu till hösten. Sen helt plötsligt kommer Camilla som jag inte träffat på ett år snart! Från ingenstans ska vi tydligen jobba på samma avdelning också! Synd är det väl att jag ska jobba den sista perioden och dom den första. Ah well. Får lära känna några nya människor, nog för att dom verkade väldigt blyga och försiktiga men :)

Nu hade jag tänkt slänga i mig lite mat, för jag är riktigt hungrig.




hoppsan, det blev choklad istället för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0