Frankrike del 5 - nu i dagarna

Det vi ser på bilden är två vindunkar (5 + 3 liter), 2 lådor med 6 vinflaskor i vardera, 4 färdigblandade sangria flaskor (1,5 liter för 20 kr!), 2 vinflaskor och en pastis.


kissesubstitut nr 3, har inte visat upp den 2a eftersom den såg likadan ut som första.



Jag, morbror, mormor, morbrors fru.





Sen skulle nåt firas, typ att vi drar till Paris typ imorgon?



Min morfar gör alltid stolar utav champagnekorksmojen, så Malin blev lite sugen hon med.



Resultatet till höger.



Mamma och Morfar!



Varje kväll ska det spelas kort. Nästan iaf.





Det gick bra för Malin, därav fuck you fingret i luften.



Idag ville jag också göra en fin champagnestol.



exotiska, gröna flugor



Var på en lååång lunch idag (12-17 och folket åt under alla dom timmarna med små mellanrum). Vi småbarn hittade dock en pool att leka i.



Malin och jag fick för oss att färga håret idag också. mitt före.



Efter. Färgade lite sådär röd/lila-aktigt så jag vet inte om bilden ger färgen rättvisa. Ah well.



Malin före.



Maulin efter, blev en kallare nyans. Jättefint! Matchar min mormor ;)



Så imorgon blir det Paris också. Uppdaterar sedan hemma ifrån Sverige :)!

Kommentarer
Postat av: Kissssseeee

HAHAHAHA, "matchar min mormor!" ;)

Ni är så finaaaaa, kom hem nu! Saknar er! ;*

2010-07-29 @ 13:11:37
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Håller med Josefine, kom hem! :-D

2010-07-31 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0