Frankrike del 3 - Dijon med bögar och brandmän.

Okej så nu måste vi lägga till lite fler bilder.

Innan Dijon så var vi på  en marknad, där hittade Malin två tungpiercingar att lägga till i sin samling.
Ni får bara se ena dock.


Sen tog vi en promenad runt området där vi bodde.



Hittade en söt vovve. Jag är himla snygg när jag tar kort också.. eller?





Himla fiffig parkering tycker jag.



Fick typ årets godaste drink där på kvällskvisten.



Nästa dag var det massa brandmän som spelade volleyboll utanför lägenheten.


Saknar mina missar en aning, så jag hittar mina substitut lite här och var!



Sen var vi på besök hos mammas bästa vän, eeeen bööög! (vill ha)







Nej, det här blev lite mycket så ni får resten i ett annat inlägg. Det är två andra busiga homosexuella som gör att man tar lite väl mycket bilder. Därför blir det en annan gång.

Nu säger jag god natt och så får ni ha en  trevlig.. ja, natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0