Frankrike del 2 - hos mommo & moffa (och lite till)

Efter att jag har lagt in alla bilder från min kamera kommer jag nog behöva komplettera med lite bilder från två andra kameror också. Men det får bli längre fram i tiden. Nu tänkte jag dela med mig av lite från staden Migennes och resan ner mot Dijon (dijon senap.. ringer några klockor?).

Lite av trädgården där vi började med att steka sönder.



Plommonträd?



Vi hittade väldigt mycket gotta på Leclerc


Malin hittade sin framtida man. Fast han var för smal. Och Bara snygg i profil. Så näe..



Sen hamnade vi i Auxerre (fotbollsintresserade... ringer det några klockor? haha)




Billyboy


Sen åkte vi ner mot Dijon, stannade på nåt fik.




Sen var det Malins tur att vara trött


Och resten kommer kanske senare idag, eftersom vi har så fruktansvärt tråkigt väder :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt med bilder :) Mera, mera! Tycker det är tråkigt för er att vädret inte är bättre... Ingen tröst kanske, men här hällregnar det :P

2010-07-27 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0