4 o'clock in the morning

Yes, det var då jag vaknade. Katten vaknade då, så hans tankekraft var så stark att jag vaknade själv också. Typ. Följde efter honom som en extra svans då jag trodde att han ville gå på toa. Men nä, han stannade för att äta typ en kvart. Så jag gick och la mig igen. Sen fick jag höra nu att han hann pissa utanför innan mamma lyft honom på lådan, tänk så smart om hon hade haft min hjärna då han började jama!

Nu hade jag dock tänkt äta upp halva kylen, så hungrig känner jag mig. Sen blir det att jobba hårt tills jag kommer hem igen :)

Nu förväntade vi oss en bild på mig här, men jag visar hellre upp vackra Josie som glömt att raka sig en aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0