20e augusti?

Mihi jag fyller 18 om en månad. tönt jag är. Men i alla fall.

Nu sprang jag just in eftersom jag håller på att dö av värmeslag. Ska givetvis ut och pressa snart igen men, en liten paus måste man väl få ta.

Vaknade kl 10 imorse av att Malin var förkrossad för att ingen hade väckt oss tidigare och för att hon trodde att det var dåligt väder. Det sistnämnda var för att vi har grejer som blockerar allt ljus från att komma in i rummet, men hon trodde typ att himlen var kolsvart. Blev lite elak mot Billy sen för att vi hade sovit bort våra soltimmar, men nu är allt frid och fröjd igen eftersom vi istället nästan dör av värmeslag.

Iiiallafall, så hoppas jag att ni har det förjävligt där hemma :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan "se" Malin framför mig :) Lite bilder?!

Ha det så jättegott! Kram

2010-07-21 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0