Pub

Idag på maken började halva klassen styla den andra halvan för sina reklambilder. Jag skulle göra reklam för Umeå gala, så jag gjorde helt enkelt en styling som passar att ha på en gala. Blev lite dåligt med bilder idag eftersom jag var väldigt stressad under hela lektionen. Nellie som jag skulle fixa hade nämligen försovit sig så jag förlorade lite tid där :)







Malin B gjorde sotade ögon på fröken Emma



Rawaas make på Josefine



Detta är förmodligen den sämsta resultatbilden någonsin, men vi fotade ju med skolans kamera också, så de bilderna får jag visa upp sedan. (förlåt Nellie för att det näästan är en bild i profil, men den var ju faktiskt fin ändå!)




Kommentarer
Postat av: Ida - skateboard bruden från Norrland

ååååh fan vad kul att gå stylist linje :-D

2010-12-08 @ 22:33:35
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0