Juni Juli 2010

Juni

Vi bytte tjänster med frisörerna på skolan, håret såg därmed ut såhär för ett tag



Jag och Kajsa fixade en tjej till balen, det här var frisyren jag gjorde på henne



Jag lyckades slå i tån på ett ytterst mysigt sätt, (är det inte trevligt att jag alltid lyckas hitta en ursäkt för att visa upp bilden om och om igen? höhö)



Vi stylister sminkade vissa treor till balen



Jag blev lämnad ensam hemma, så jag åt glass till middag



Sminkade mig lite busigt



Jag stack till Övik och umgicks med Eve



Jag myste ute i solen



med bland annat Josefine :)



jag gjorde om vissa saker i mitt rum





Vi kom fram till dagen man alltid väntar på. Dagen man fick sommarlov. Så vi fick sitta och se ett gäng fina studenter skutta omkring.



Den kvällen drog vi ut på stan. Ville döda Elin och hennes pojkvän lite för att dom lyckades vinna en massa choklad...



Min franska morfar kom på besök, fick lite presenter ;)



Billy klippte bort ett tuggummi som fastnat i sitt hår och trodde att det inte syntes
att han gjort nåt


Vi drog iväg och hälsade på lite älgar



Drog iväg till norrbyskär där Kajsa hållit sig borta från mig i typ två veckor



Jag höll på rätt mycket med mina naglar




Drack världens godaste dryck för första gången på flera år



Umgicks ännu mer med Eve, så chokladmoussen var ju ett måste



Umgicks lite med Josefine och Malin också där man fick ta del av massa god kladdkaka!



Det blev midsommar









Kajsa fyllde år, så vi myste lite hemma hos henne med god mat och lite kubbspelande. Jag var så grym på det där så jag misshandlade kungen



Efter två veckor (tror jag) var det dags för min morfar och hans kompis att dra hem till Frankrike igen. Så vi blev bjudna på middag




Juli

Jag och Kajsa satte oss och fikade



Drog ner till strömsholm och hämtade min kisse som lyckats bryta benet
(yay 13 timmars bilresa..)


ett av mina tre jobb var att måla om den här stugan





jag och Mallanbrallan stack ner till Frankrike, vi bilade ner och flög hem. När vi körde på autobahn på nervägen så var det en människa i en bil typ "bredvid" oss som somnade och körde ut på räcket. Sjukt konstig upplevelse ändå
. Det gick bra för honom också, ingen större olycka direkt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0