Augusti September 2010

Augusti

Så fort jag kom hem från Frankrike så väntade ett jobb på mig. Nu skulle jag vara på BB i tre veckor



Eftersom mina päron fortfarande befann sig i Frankrike så såg mina middagar ut såhär ett tag



Eve kom och hälsade på. Vi drog och badade och gjorde annat mysigt



jag sydde om en massa kläder



Jag jobbade heela vägen fram till min 18årsdag. Som lugnt spenderades ute i stugan med människor man haft omkring sig sedan man var en liten bebis


Sen var det dags. Dagen jag och några andra väntat på så länge. Nu drog vi iväg till Kreta istället för att ruttna vid skolbänken (eller okej.. jag går stylist med spa, det är kul...)!



September

Efter en hård vecka på Kreta var förkylningen ett faktum, jag mådde piss men ville absolut inte skita i skolan. Så vi drog igång terminen med att riva ner en lampa på hårstylingen
och läraren bara stod och log


Jag hade en fin 18årsfest, lite försenad, men den var otroligt rolig med en massa helium att leka med


Festen var dock inte helt felfri, någon fick för sig att sno min älskade iPhone. Fick tillbaka den efter två dagar som tur var! Tack till det där gamla paret ca 1 km härifrån som hittade den i sin brevlåda och försökte få tag på mig



Efter nästan en månads halsont, hosta och snorande så var det äntligen min tur att bli frisk



Kissarna fick dra ut på lite äventyr i skogen



Jag blev svensk medborgare



Skolan rullade på som vanligt









Resten får ni nån gång senare, när jag kommit hem från huvudstaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0