April Maj 2010

I April startade jag den här bloggen och vi kan ju göra en liten tillbakablick tycker jag! :)

April

Vi eldade lite grejer på skolan

'

Jag tränade massor med Kajsert





Vi flummade på som vanligt på lektionerna





Fröken Caroline kom på besök från Örnsköldsvik



Maj

Vi drog på årets förmodligen sämsta fest. Hela valborg blev förstörd pga EN människa, helt sjukt





Gert Fylking var i vår lilla stad



Skolan hade invigning av "mitten" och den här klassikern spelades in. Kan lova att man fått höra "Heeejsan hoppsan jag heter Emilie Cabrer och går styliiist med spaaa" några gånger efter att den här skapades....


Hängde lite med Soran Ismail den dagen också



Jag pluggade för första gången på ett år, då såg det ut såhär



Katterna var söta



Det började bli varmare och varmare



Jag satte Marita i fönstret för att skrämma alla grannar



Vi stylist-tjejer drog iväg för att jobba på kulturnattas olika händelser



Jag och Mallanbrallan fick även agera levande skyltdockor. Bland det roligaste jag har gjort någonsin. Vilka reaktioner man får av folk!



En lite halvknasig videoblogg



jag och Carro började med veckans mål... som vi bara glömde bort sen



jag råkade bli kär



Sen busade jag lite med Malinbanan också!



Där hade vi de två första månaderna avklarade. 7 more to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0